یک سرمایه گذار فعال که در اوایل سال جاری هارلی دیویدسون را به لرزه درآورد ، اظهار داشت که او از تغییراتی که توسط مدیر اجرایی جدید ژوچن زیتز آغاز شده است برای تأسیس شرکت موتور سیکلت 117 ساله تحت تأثیر قرار گرفته است.
مدیریت دارایی ایمپالا ، 2.4 میلیارد دلار صندوق پرچین محافظت ، در ماه ژانویه به سقوط پیشینی زیتس مت ژوئیه پرداخت. ماهها بعد ، تلاش شد دو مدیر را در هیئت مدیره هارلی نصب کند ، و از آنها بخاطر بازیابی سهم بازار خود در ایالات متحده ، اروپا و ژاپن خواستار اصلاحات عملیاتی شد.
باب بیشاپ ، بنیانگذار و مدیر ارشد سرمایه گذاری در ایمپالا ، به رویترز گفت: “برای اولین بار در پنج تا شش سال ، این شرکت دوباره در مسیر صحیح است.”
زیتز ، که در ماه فوریه دوباره به دست آورد ، با جابجایی تمرکز به دوچرخه های بزرگ ، بازارهای سنتی مانند ایالات متحده و اروپا و مشتریان قدیمی تر و ثروتمندتر ، تجارت هارلی را دوباره راه اندازی می کند.
استراتژی جدید برخی از تغییراتی را که ایمپالا در پی آن بوده است ، تکرار می کند. بیشاپ گفت هارلی نباید به هر قیمتی رشد فروش را دنبال کند. در عوض ، او باید خود را مانند فراری به بازار عرضه کند و به یک مارک “خواسته” تبدیل شود.
اسقف این استدلال را خریداری نمی کند که هارلی فروش در ایالات متحده – بزرگترین بازار آن – به دلیل قدیمی بودن مشتری ، رنج می برد . وی ابراز کرد که “بهانه” ای برای پوشاندن سهم بازار این شرکت ، با استناد به شواهدی از اروپا و ژاپن که در آن فروش صنعت موتور سیکلت ها با وجود جمعیت سالمند در حال رشد بوده است.
بیشوپ گفت: “وقتی مارک را بسازید ، دوچرخه های بیشتری نیز می فروشید.” “از این ایده خلاص شوید که جمعیت جمعیتی آنها را می کشد.”
ایمپالا در سه ماهه اول ماه ژوئن 1.2 میلیون سهام هارلی خریداری کرد و سهم خود را از 1.73 درصد در سه ماهه اول سال به 2.52 درصد افزایش داد.
بیشوپ گفت ، همچنین انتظار دارد كه توافق با هارلی ماه آینده در مورد اعضای جدید هیئت مدیره مستقل ، به عنوان بخشی از توافق نامه در ماه مارس به دست آمده برای حل اختلاف هیئت مدیره حاصل شود.

را ببینید همچنین

هارلی دیویدسون مخزن دارد زیرا coronavirus باعث کاهش سه ماهه خود می شود

هارلی دیویدسون روز سه شنبه گزارشی از خسارت سه ماهه غیرمنتظره ناشی از … داد

در زمان زیتس ، هارلی منابع را کاهش داده و تولید را کاهش داده و باعث افزایش قیمت دوچرخه های متعلق به قبل شده است ، که این امر باعث افزایش فروش موتور سیکلت های جدید می شد. این شرکت قصد دارد تا سبد محصولات را كاهش دهد و از بازارهایی با حجم كمتر خارج شود ، اگرچه شركت هنوز كدام یك را مشخص نكرده است
بیشاپ می گوید مدل هایی که در سال به زیر 300 واحد می فروشند و بازارهایی مانند هند و آمریکای لاتین که “تخلیه وجه نقد” بوده اند می توانند با تبر مواجه شوند.
هارلی از اظهار نظر خودداری کرد.
رابین فارلی ، یک تحلیلگر UBS ، اظهار داشت که این استراتژی جدید می تواند درآمد هارلی را با صرفه جویی در هزینه ها بالا ببرد ، اما مشکل تقاضای آن را برطرف نمی کند. با این وجود ، امیدهای سود بالاتر از اواخر ماه آوریل که Zitz برای اولین بار استراتژی خود را به اشتراک گذاشت ، حدود 50 درصد سهام این شرکت را افزایش داده است.
ایمپالا انتظار دارد که بازسازی برای افزایش سود هارلی به 4 دلار در سال آینده از 3.36 دلار در سال گذشته و 5 دلار سهم در سال 2022 حتی اگر فروش خرده فروشی در سطح 2019 باقی بماند.
تحلیلگران بررسی شده توسط Refinitiv ، به طور متوسط ​​انتظار دارند که درآمد خود را برای هر سهم از 2.48 دلار در سال 2021 و 2.98 دلار در سال 2022 تعدیل کند.
بیشاپ گفت: “این یک شرکت کاملاً بنیادی است که به تازگی راه خود را از دست داده است.”