براساس یک گزارش ، یک زن نیوزیلندی که به کوکاکولا “معتاد” بوده ، در اثر عوارض ناشی از مصرف بیش از حد کافئین درگذشته است.
ایمی لوئیز تورپه – یک صرع 34 ساله که روزانه تقریباً شش بسته نوشابه را نوش جان می کرد – پس از تحمل تشنج در دسامبر 2018 ، در تختخوابش در اینورکارگیل کشته شد. https://www.stuff.co.nz/national/health/121709892/invercargill-woman-addict-to-cocacola “target =” _ blank “rel =” noopener “> Stuff New Zealand . p >
پزشک معالج پزشکی که در مورد مرگ وی ، دیوید رابینسون تحقیق می کند ، اخیراً یافته های این پرونده را منتشر کرد تا به مردم درمورد خطرات مصرف نوشیدن زیاد کافئین حاوی کافئین هشدار دهد – گفت: ممکن است این دارو ضد تشنج را مهار کرده و منجر به او شود مرگ.
“در مورد خانم Thorpe ، من فکر می کنم که ممکن است کافئین بیش از حد به کنترل تشنج ضعیف کمک کند. گریم هموند-توک ، متخصص مغز و اعصاب که با پزشک معاینه پزشکی مشورت می کند ، احتمالاً مقادیر زیادی کافئین حاوی نوشیدنی ها را تحت تأثیر قرار نمی دهد ، اما مقادیر زیادی باعث افزایش تشنج می شوند و ممکن است عوارض جانبی دیگری بر سلامتی داشته باشند. گزارش دهید.
در این گزارش آمده است كه كافئین و نیكوتین در خون Thorpe پیدا شده است ، و وی سابقه سیگار كشیدن و دیابت بارداری را داشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ، پس از مرگ ، شریک زندگی وی که نامش فاش نشده است ، به پلیس گفت که به “کافئین” معتاد است و اغلب روزانه تا دو لیتر کک در روز به همراه نوشیدنی های انرژی نوشید.
“امی بیشتر از مردم قهوه می نوشند تا در روز نوشیدن انرژی بیشتری داشته باشد. او از نوشیدنی ها و کک های خود لذت برد ، “دوستش ، مادونا برسولینی-میکل نیز به پلیس گفت.
به گفته این رسانه ، وی همچنین دارای افسردگی در تاریخ ، اضطراب ، آپنه خواب بود
در نهایت ، پزشک معالج پزشکی گفت شواهدی وجود دارد که ثابت کند کافئین باعث مرگ وی “و نه فاقد” شده است. اما وی خاطرنشان کرد: افرادی که از تشنج رنج می برند باید از خطرات مصرف نوشیدنی های کافئین دار کافئین آگاهی داشته باشند.
“کافئین باعث کاهش کارآیی داروها به ویژه توپیرامات می شود. مشخص نیست که چگونه می توان این یافته ها را در شرایط بالینی به وضعیت بالینی ترجمه کرد. ” “ممکن است در مورد بیماران مبتلا به صرع در مورد عواقب احتمالی مصرف بیش از حد کافئین احتیاط شود.”
در سال 2017 ، یک پزشک معالج پزشکی ترکیبی خطرناک از نوشیدنی های کافئین دار منجر به مرگ یک نوجوان کارولینای جنوبی شد.
به اشتراک بگذارید: Facebook > Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp > ایمیل کپی کنید