یک بار ، نایک به هواداران خود می گوید “این کار را نکن”.
اما پیچ و تاب روی شعار معروف خود دلیل خوبی دارد: یک اعلامیه عمومی برای مقابله با نژادپرستی در پی مرگ جورج فلوید ، که منجر به اعتراض در سراسر کشور شده است.
به جای شعار مشهور شرکت های ورزشی ، “فقط این کار را بکن” ، فیلم کوتاه اینستاگرام با کلمات “این کار را نکن” آغاز می شود.
“برای یک بار ، این کار را نکنید. وانمود نکنید مشکلی در آمریکا وجود ندارد. پشت خود را به نژادپرستی تبدیل نکنید. زندگی های بی گناه را که از ما گرفته شده ، قبول نکنید. دیگر بهانه نگیرید. فکر نکنید که این روی شما تأثیر نمی گذارد. بنشینید و ساکت نشوید. ” پست تمام متن a > ، حروف سفید را با زمینه سیاه نشان می دهد.
“فکر نکنید شما نمی توانید بخشی از این تغییر باشید” ، می گوید تبلیغی که جمعه قبل از انتقال برای خواندن ارسال شده است ، می گوید: “بگذارید همه بخشی از این تغییر باشند.”
نایک برای مقابله با نژادپرستی شناخته شده است ، پشتیبان کالین کاپرنیک در میان جنجال ها درباره تصمیم وی برای زانو زدن در سرود ملی در حالی که یک عضو NFL به عنوان یک اعتراض مسالمت آمیز.
Kaepernick بعداً با موفقیت لایک کرد / a> برای جلب یک کفش جنجالی چهارم ژوئیه با پرچم بتسی راس ، که از نظر نژادی توهین آمیز قلمداد شده است ، از قفسه های خود بیرون می کشد.
نایک همچنین پیشتر با کمپانی Kaepernick در یک کمپین تبلیغاتی “فقط این کار را انجام داد” که ستایش های بالایی را کسب کرده بود ، همکاری کرد.
در تبلیغات ، کافرنیک اظهار داشت: “به چیزی اعتقاد داشته باشید. حتی اگر این به معنای قربانی کردن همه چیز باشد. ”
سال گذشته شركت شركت كرد با Kaepernick کفش ورزشی را با شباهت خود که در یک روز به فروش می رسد آزاد کند.
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp a > Email کپی