هارلی دیویدسون این هفته کارخانه های خود را با نرخ تولید پایین تر بازگشایی می کند و به نمایندگی های محدود تری از موتور سیکلت ها می فرستد ، روزنامه وال استریت ژورنال روز چهارشنبه گزارش داد.
سازنده موتور سیکلت ایالات متحده ، که به دلیل شیوع بیماری کوراو ویروس ، ممکن است امسال هیچ نوع موتور سیکلت جدید دیگری را به حدود 70 درصد از 698 نمایندگی خود در کشور ارسال نکند.”
این شرکت بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد
در این گزارش آمده است: هارلی گیاهان خود را در ویسکانسین و پنسیلوانیا بازگشایی می کند و تولید در فازهایی را که محدود به مدل های پرفروش و پالت رنگ ها و بدون ویژگی های قابل تنظیم برای بقیه سال باشد ، تسریع می کند.
این شرکت سال ها در افزایش فروش در ایالات متحده ، بازار برتر خود که بیش از نیمی از موتور سیکلت های فروخته شده خود را به خود اختصاص داده ، شکست خورده است.
همانطور که پایه مصرف کننده خالکوبی و خالکوبی خود را تشکیل می دهد ، شرکت مستقر در میلواکی برای جذب مشتریان جدید دشوار بوده است. برای وخیم تر شدن وضعیت ، این همهگیری باعث شده است که آمریکایی ها در خانه بمانند
در ماه آوریل ، مدیرعامل آن موقع ژوچن زیتز ، که از آن زمان نقش دائمی در هارلی به عهده داشته است ، به سرمایه گذاران در مورد برنامه های کاهش هزینه ها و “تأکید تأکید” بر برخی از مناطق بین المللی بی سود آن گفت.
جوچن و تیم در حال تلاش برای احیای فروش ، روی یک برنامه استراتژیک پنج ساله جدید در اینجا تلاش کردند ، که این شرکت قصد دارد در به روزرسانی درآمدهای سه ماهه دوم آن را افشا کند.
هارلی همچنین زمان پرتاب مدلهای جدید را به اوایل سه ماهه اول از ماه آگوست منتقل کرده تا با شروع فصل سواری هم ترازی بیشتری داشته باشد. این امر باعث افزایش فروش خرده فروشی ایالات متحده در سه ماهه اول آن شد
ملاقات نمایندگی سالانه هارلی ، که معمولاً در ماه آگوست برگزار می شود ، اکنون در اوایل سال آینده برگزار می شود.
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter
صفحه تلنگر
WhatsApp Email > کپی کنید