آیا در میان بندهای قفل و سفارشات در منزل چیزی از دست داده اید؟ نه ، نه تماس انسان. حتی کاغذ توالت.
Robocalls.
کارشناسان صنعت می گویند robocalls رو به پایین است – مکالمات کلاهبرداری و همچنین تقلب از شرکت کارت اعتباری شما برای پرداخت قبض شما. بیماری همه گیر کورو ویروس میلیون ها ضرر شغلی وارد کرده است و کلاهبرداران نیز مصون نیستند.
YouMail ، که یک سرویس مسدود کننده robocall را ارائه می دهد ، می گوید 2.9 میلیارد روبات کلوپ در ماه آوریل در ایالات متحده آمریکا قرار گرفت ، از 4.1 میلیارد در ماه مارس و 4.8 میلیارد در ماه فوریه کاهش یافته است. این میانگین روزانه 97 میلیون تماس در ماه آوریل است ، از 132 میلیون در ماه مارس و 166 میلیون در ماه آوریل.
مدیر اصلی YouMail ، الکس کوئلیچی گفت: دلیل اصلی: بسیاری از مراکز تماس جهانی با کارگران کمتری بسته شده اند و یا فعالیت می کنند. کارشناسان گفتند: اگرچه ممکن است فکر کنیم که کلاهبرداری در خارج از مراکز تماس تلفنی به جای یک زیرزمین تاریک ، خزنده یا یک گاراژ انجام نشود ، به طور کلی اتفاق می افتد ، به خصوص در کشورهایی مانند هند و فیلیپین.
این بدان معنی است که احتمالاً وقتی مراکز تماس آنلاین برخواهند شد ، کلاهبرداران دوباره به کار خود بازگردند. اجرای مرحله به مرحله از گروه های صنعت و دولت آمریكا می تواند در هنگام بازگشت كلاهبرداران در اطراف لبه های آن تعداد تماس تماس پیدا كند.
در ماه های اخیر ، آژانس های فدرال با استناد به ضرورت این بیماری همه گیر ، تمرکز خود را بر روی ارائه دهندگان مخابراتی کوچک که اجازه تماس از سوی کلاهبرداران COVID-19 را صادر کرده اند ، انجام داده اند.
و ابزارهای مسدود کننده رایگان که از قبل در تلفن های بسیاری از افراد وجود داشته است ، به مصرف کنندگان کمک می کند طفره رفتن از تماس های ناخواسته ، بنابراین مشخص نیست که چند نفر در ماههای گذشته تعداد کمتری از تماس های کلاهبرداری و ارتباط از راه دور را مشاهده کرده اند.

را ببینید همچنین

ترامپ لایحه امضای کمک به محافظت از مصرف کنندگان در برابر آزار دهنده روبوچاله ها را صادر می کند

پرزیدنت ترامپ قانون دو جانبه ای را امضا کرد که به دولت فدرال می دهد …

مورین ماهونی ، تحلیلگر سیاست با گزارش مصرف کننده ، گفت: “آنچه ما از مصرف کنندگان می شنویم ابزارهای مسدود کردن تماس در کاهش تعداد قابل توجهی روبوکال موثر است اما برخی از تماس های ناخواسته از بین می روند.”
شکایات مربوط به تماس های ناخواسته به کمیسیون تجارت فدرال از اواخر سال 2018 به طور پیوسته روند نزولی داشته و بیش از نیمی از ماه مارس از سال گذشته به 240،000 کاهش یافته است. کمیسیون ارتباطات فدرال در کل شکایات کمتری را به خود اختصاص می دهد اما می گوید که این افراد در ماه مارس نیز 50 درصد کاهش یافت ، به 10 هزار و در ماه آوریل 60 درصد و به 7500 رسید.
هیچکدام از اینها نمی گویند که تماس های مزاحم ، کلاهبرداری های تلفنی و متون ناپدید شده اند.
“در حالی که گزارش های مربوط به روبوکال ها به کلی کاهش یافته است ، ما اکنون می شنویم در مورد تماس گیرندگان که از همه گیری COVID-19 استفاده می کنند وانمود می کنند که از دولت یا ایجاد مشکلات پزشکی یا پزشکی غیرقانونی هستند” ، گفتند. اواسط ماه آوریل
و ماهونی پیش بینی کرد که تماسها دوباره جمع می شود ، و فقط به کلاهبرداران نمی پردازید. او گفت با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد بیکار هستند و قبض های خود را پشت سر می گذارند ، جمع آوری بدهی ها با بی امانتی آنها را برای پرداخت به زودی پرداخت می کنند.
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp ایمیل span > کپی کنید