بازوی Le Pain Quotidien ، زنجیره ای از نانوایی های مجلل مشهور که به دلیل شیرینی های پر از شکلات مشهور است ، روز چهارشنبه برای محافظت در برابر ورشکستگی ، قربانی قفل های کوروی ویروس که فروشگاه های بیکار را دارند ، تشکیل داد.
با این حال ، این شرکت امیدوار است که از طریق فروش 3 میلیون دلاری به Aurify Brands LLC ، از انحلال انحلال جلوگیری کند.
این توافقنامه می تواند 35 مورد از 98 مکان Le Pain Quotidien را بازگشایی کند – احتمالاً با کارمندانی که در ابتدا در تعطیلی فروشگاه ها قرار داشتند.
Le Pain Quotidien ، که علاوه بر کالاهای پخته شده ، غذاهای ناهار مانند نان آووکادو را نیز ارائه می دهد ، به دلیل کمبود سرمایه و افزایش رقابت ، قبل از بحران کرونا ویروس می شود
بخش آمریكا سال گذشته مبلغی معادل 17 میلیون دلار از 153 میلیون دلار در سال گذشته به فروش رسانده است
به اشتراک بگذارید: Facebook توییتر

صفحه تلنگر

WhatsApp Email کپی