Coty در روز جمعه به دلیل تقاضا برای محصولات زیبایی و عطرهای خود سود سه ماهه غافلگیرانه ای را به ثبت رساند as-lockdown-dents-beauty-business / “> از پایین قفل شدن خارج شد و تولید کننده لوازم آرایشی با در نظر گرفتن هزینه ها ، سهام خود را 17 درصد بالاتر در معاملات پیش از بازار ارسال کرد.
فروش تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در چند ماه گذشته به دلیل افزایش سفارشات آنلاین و تقاضای بیشتر برای محصولات مراقبت از پوست ، جبران کننده ضعف ترافیک در فروشگاه های آجر و ملات شده است.
برای بدست آوردن سهمی از رونق تجارت الکترونیکی ، کوتی در حال افزایش سرمایه گذاری ها در پلت فرم دیجیتال خود است ، و به این شرکت کمک می کند نفوذ آنلاین خود را به عنوان درصدی از فروش کلی در سه ماهه اول دو برابر کند.
سازنده عطر گوچی همچنین گفت که در حال کسب سهم بازار عطرهای لوکس در سراسر ایالات متحده ، انگلستان و آلمان است.
“سو نبی” ، مدیر ارشد اجرایی Coty ، در مصاحبه ای با گفت: “این تصور كه ​​عطرها مقوله ای باشد كه به دلیل قفل شدن تا ابد رنج خواهد برد ، حداقل بر اساس آنچه در ایالات متحده شاهد هستیم اشتباه است.” رویترز.
نبی همچنین به بهبودی در صنعت زیبایی انبوه این شرکت ، که محصولات را در سوپرمارکت ها و داروخانه ها به فروش می رساند ، اشاره کرد ، به طوری که خرده فروشان اصلی ایالات متحده برای اولین بار در پنج سال گذشته بریدن فضای قفسه را برای نام تجاری CoverGirl انتخاب نکردند.
کوتی گفت که این بخشی از تلاش های خود برای پس انداز سالانه بیش از 200 میلیون دلار ، بخشی از هزینه های ثابت را در سه ماهه حدود 80 میلیون دلار کاهش می دهد ، بخشی از این با ساده سازی ساختار سازمانی است.
درآمد خالص حدود 13 درصد کاهش یافت و به 1.69 میلیارد دلار رسید ، اما بالاتر از تخمین تحلیلگران 1.08 میلیارد دلار بود ، داده های Refinitiv IBES نشان داد.
در مقایسه با انتظارات از دست دادن 6 سنت ، Coty به استثنای اقلام ، 11 سنت سود هر سهم کسب کرد.