سازنده لوازم آرایشی Coty روز پنجشنبه ضرر سه ماهه بزرگتر از حد انتظار و رکود 56 درصدی فروش را نشان داد ، زیرا بسته شدن فروشگاه ها و مجلل های ناشی از کورو ویروس باعث تقاضای محصولات زیبایی آن شد.
تولیدکنندگان لوازم آرایشی در حال بسته شدن کانالهای دیگر فروش از جمله فروشگاههای بدون مالیات در فرودگاهها هستند و همچنین با مشتریانی که از خانه کار می کنند و بهداشت و مراقبتهای شخصی را به جای مواد آرایشی متمرکز می کنند ، درگیر می شوند.
کتی مستقر در نیویورک ، که از بدهی خود ناراحت است ، در تلاش است تا فعالیت خود را دوباره زنده کند و دسترسی خود را با طناب زدن در مدیر اجرایی سابق L’Oreal سو نبی به عنوان مدیر اجرایی خود گسترش دهد و همچنین سرمایه گذاری در بالادست مارک های ، از جمله ستاره واقعیت تلویزیون کایلی جنر
فایننشال تایمز روز پنجشنبه به نقل از پیتر هارف ، رئیس كتی ، در تلاش برای سرآمد بودن ، كوتی در حال برنامه ریزی برای فروش یا تعطیلی بیشتر كارخانه های خود و برون سپاری عملیات بیشتر برای مقابله با بحران COVID-19 است.
کوتي بلافاصله به درخواست رويترز براي اظهار نظر پاسخ نداد
فروش در بخش زیبایی مصرف کننده خود ، که مارک هایی مانند Cover Girl را در حدود 55 درصد کاهش داده است ، در حالی که واحد لوکس آن در سه ماهه چهارم منتهی به 30 ژوئن 71 درصد کاهش یافته است.
درآمد خالص به 922.1 میلیون دلار کاهش یافت ، انتظارات 1.34 میلیارد دلاری را از دست داد. به استثنای موارد ، Coty به ازای هر سهم 51 سنت از دست داد ، بزرگتر از تخمین 12 سنت ، طبق داده های IBES از Refinitiv.
با این وجود ، مالک سالی هانسن انتظار دارد در سود سه ماهه فعلی بازگردد و پس از آنکه شاهد پیشرفت در کل تجارت خود در دو ماه گذشته بود ، بازگردد.
تحلیلگر بارکلیس ، لورن لیبرمن گفت: “ما فکر می کنیم متقاعد کردن سرمایه گذاران دشوار خواهد بود که کوتتی در مسیری بهتر است.”