یک مشتری در یک خرچنگ سرخ که ظاهراً با انتظار سه ساعته از او تغذیه شده بود ، در حالی که خواستار بازپرداخت و سیلی زدن یک کارمند بود ، در حالی که خواستار بازپرداخت و سیلی زدن یک کارمند بود ، رفت و آمد می کند.
یک زن ناشناس در حالی که خارج از زنجیره غذای غذاهای دریایی در روز مادر در شرق یورک ، پنسیلوانیا است ، در حال فریفتن پول هایش است.
فیلم ، توسط یک عکاس شلیک شده ، کارمندی را نشان می دهد که زن – که در آن زمان ماسکی نبود – از رستوران بیرون زده است. وی سپس سعی می کند در حالی که فریاد می زند راهش را به داخل بکشد و به فریاد بکشد تا پول “مادر مادر – پادشاه” خود را پس بگیرد ، نمایش فیلم است.
“من می خواهم پولم بازپرداخت شود!” زن گفت.
یکی از کارمندان پاسخ می دهد ، “شما آن را دریافت خواهید کرد” ، این فیلم نشان می دهد.
سپس زن دو نفر از کارمندان را که از بازگرداندن او به داخل بازداشتند ، نفرین کرد و دوباره تکرار کرد که او بازپرداخت می خواهد.
“بگذارید صورتم را برای دریافت بازپرداخت من نشان دهم” ، زن تکرار کرد و باعث شد یک کارمند نامش را بخواهد. وی سپس قبل از مراجعه به یک کارمند مرد و سیلی زدن چهره یک کارگر زن ، راه اندازی یک اسکراب در خارج از رستوران ، نمایش فیلم ها ، خود را شناسایی کرد.
سپس مشتری عصبانی ادعا کرد که وی مورد حمله قرار گرفته است.
زن گفت: “من مورد حمله قرار گرفتم و جمعیت زیادی برای دیدن آن داشتم.”
پلیس در شهر Springettsbury به رستوران پاسخ داد و با کارمندان درگیر صحبت کرد ، گزارش های روزانه یورک یك .
این روزنامه گزارش می دهد: زن در این فیلم قبلاً از آنجا خارج شده بود ، اما پلیس در جاهای دیگر با او دستگیر شده بود.

عقب ماندن از سفارشات روز مادر منجر به اختلافات در خارج از خرچنگ قرمز خرچنگ شرقی در روز مادر شد. YouTube

YouTube

YouTube

YouTube

YouTube

YouTube

تبلیغ

بعد بعدی
بستن

De Blasio 12 مایل دیگر از بسته شدن خیابان های NYC را اعلام کرد

این شهر 12 مایل دیگر خیابان را به … تبدیل می کند

6
نمایش نمایش پرده ای

Back
ادامه

به اشتراک بگذارید این: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp Email کپی

تبلیغات

13 مه 20 / ساعت>

ستون تونی تیر به روزنامه گفت: “او ناراحت بود زیرا مواد غذایی آماده نیست”. “او می خواست پول خود را بازپرداخت کند.”
خرچنگ سرخ در آن زمان فقط برای کارمندان باز بود. روزنامه گزارش می دهد که هیچ اتهامی در این حادثه وارد نشده است ، که همچنان تحت بررسی است
در همین حال سخنگوی رستوران در بیانیه ای به دیلی یورک رکورد در بیانیه ای گفت که برخی از مهمانان “روزهای انتظار طولانی” را در روز مادر به دلیل COVID-19 و همچنین تغییرات در کارمندان و کارکنان تجربه کرده اند.
در این بیانیه آمده است: “همواره هدف ما این است كه میهمانانمان تجربه غذاهای دریایی خوبی را ارائه دهیم ، و متأسفانه برای بعضی از میهمانان ، ما روز یكشنبه آن هدف را برآورده نمی كنیم.” وی گفت: “ما در تلاشیم تا بهتر بدانیم چه اتفاقی افتاده است و چگونه می توان از بروز آن در آینده جلوگیری کرد. به گفته این ، ما به هر دلیلی در رستوران هایمان خشونت را تحمل نمی کنیم. ”
طبق گفته ای که توسط نیکول بات ، مدیر ارتباطات قرمز خرچنگ مشاهده شده است ، مدیرانی که توسط مشتری غیرعقل سیلی زده بودند ، لیوان خود را کوبیدند ، صدمه ای دیدند.
به اشتراک بگذارید: Facebook > Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp Email کپی