مدیر اجرایی جان استنکی AT> a> همچنان که ویروس کرونا به شدت از تجارت خود انتقاد می کند ، به دنبال کاهش غول مخابرات و سرگرمی است.
شرکت مخابرات که مالک HBO نیز است در حال مذاکره اولیه برای فروش یک واحد تبلیغات دیجیتال است که در سال 2018 به قیمت 1.6 میلیارد دلار خریداری کرده است. .
اخبار به دنبال گزارشاتی است که AT&T همچنین خرید آن تجارت تلویزیون پولی ، DirecTV ، که آن خریداری شده در سال 2015 به مبلغ 49 میلیارد دلار.
والدین استودیوی Warner Bros Hollywood از اظهار نظر در این باره خودداری کردند.
طی دو سال گذشته ، AT&T که با 152 میلیون دلار بدهی وارد نیمه دوم سال 2020 شده است ، Xandr را به عنوان برنامه اصلی خود برای به چالش کشیدن وزنه های سنگین مانند Alphabet’s Google برای بخشی از بازار تبلیغات دیجیتال چند میلیارد دلاری معرفی کرده است. . AT&T Xandr را به عنوان مهمترین تلاش خود برای ایجاد یک تجارت پیشرفته تبلیغات تلویزیونی معرفی کرده است زیرا رسانه به صورت آنلاین به سرویس های جریانی منتقل شده است.
اما همه گیر ، تجارت و سرگرمی AT&T را تحت فشار قرار داده است ، درآمد سه ماهه دوم با 830 میلیون دلار.
با کاهش شدید تبلیغات در سراسر صنعت ، AT&T Xandr را در واحد WarnerMedia خود در آوریل قرار داد و اخیراً شروع شد سازماندهی بازوی سرگرمی و سرویس پخش جریانی بسیار مهم آن HBO Max ، که در 27 مه راه اندازی شد .