اخیراً ، برخی از کاربران رسانه های اجتماعی تصاویر را با برچسب های شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) در مورد لباس های ویکتوریا راز به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند و ادعا می کنند از آنها برای ردیابی کاربران استفاده می شود. این ادعا نادرست است.
برخی از پست ها به دروغ ادعا می کنند که پیوندی به قاچاق جنسی دارند.
One پست خوانده شده a >: “بنابراین کسی که ویکتوریا را مخفی ساخته و اداره می کند ، روح مردم را می بخرد و ارتباطی با روند قاچاق جنسی دارد. آیا می دانید اگر برچسب خود را به نصف برش دهید ، یک تراشه / ردیاب در داخل وجود دارد. اگر نمی خواهید برچسب خود را برش دهید ، کافی است آن را روشن کنید. شوکه شده است (همچنین به من بگویید که چرا ردیاب ها فقط در بند و لباس زیر زنانه هستند؟ نه پیراهن ، پیراهن کش ، پیراهن ، لباس زیر). ”
Impinj ، یک شرکت RFID ، در نوامبر 2019 گزارش داد که فروشندگان پوشاک ، از جمله برندهای Inditex ، Nike ، Levi’s ، Macy’s ، Lululemon ، Uniqlo و L ، از فناوری RFID برای پیگیری موجودی ها .
با توجه به L برندها ، که متعلق به ویکتوریا راز است ، Impinj گفت: “حدود 1100 فروشگاه فروشگاه این شرکت قرار است تا تابستان سال 2020 استفاده از RAIN RFID را آغاز کنند ، که تقریباً 350 تا پایان امسال این توانایی ها را دریافت می کنند. Victoria’s Secret یکی از بزرگترین مارک های پوشاک ویژه خرده فروشی است و در نظر دارد RFID را برای ارائه ردیابی موجودی در زمان واقعی در سراسر زنجیره ای راه اندازی کند. ”
در یک جلسه جلسه به روزرسانی سرمایه گذار در سال 2019 ، L برندها در مورد استفاده از علم و فناوری داده های دیجیتال از جمله RFID بحث کردند. سخنگوی راز ویکتوریا از طریق ایمیل به رویترز گفت: “این فن آوری مانند بسیاری از فروشندگان دیگر ، به ما کمک می کند تا با اطمینان از داشتن محصولات مناسب در دسترس مشتریان خود ، یک فروشگاه عالی را ارائه دهیم. ما فقط از این فن آوری در اتاق پشتی و کف فروش خود استفاده می کنیم تا به ما در مدیریت موجودی کمک کنیم تا همکاران ما بتوانند به طور مؤثر از نیازهای مشتریان پشتیبانی کنند. ”
به عبارت دیگر اتهامات علیه ویکتوریا راز نادرست است – سازنده لباس زیر از برچسب های RFID روی موارد صرفاً برای اهداف موجودی استفاده می کند.