ناشران بازی های ویدئویی EA و اکتیویژن به سختی سه شنبه برآوردهای درآمد را ضرب و شتم کردند ، اما سهام آنها در هدایت آینده آنها در جهت های مخالف قرار گرفت.
پس از پیش بینی اینکه گیمرها به دلیل تأثیر مالی تاج خروس ، همچنان به بازیهای آزاد مانند بازی بزرگ خود “Call of Duty: Warzone” روی می آورند ، اکتیویژن دوشنبه بیش از 6 درصد به پایان رسید. از طرف دیگر ، EA پس از ابراز عدم اطمینان در مورد تأثیر عدم وجود ورزش های واقعی در جهان در فروش فرانشیزهای مارکی خود مانند “FIFA” و “Madden NFL” ، 3/3 درصد از سهام آن سقوط کرد.
“ما نمی دانیم – زیرا هیچ سابقه ای در این مورد وجود ندارد – چه اتفاقی می افتد طولانی مدت اگر هر یک از فصول ورزشی به تعویق می افتد ” ، بلیک یورگنسن EA CFO روز سه شنبه گفت ، باعث شد که این روند سقوط کند. “اما ما اعتقاد داریم که همه چیزهایی که اکنون می بینیم ، به ویژه در اسناد رسمی ، این است که می توانیم عاملی اساسی برای کمک به افراد در معاشرت و انجام کارهایی باشیم که در اطراف ورزشهایی که دوست دارند انجام دهند.”
فروش بازی های ویدئویی در ایالات متحده در دو ماه گذشته افزایش یافته است زیرا ویروس کشور را تعطیل کنید و میلیون ها نفر را در داخل خانه های خود مجبور کردند ، با فروش در ماه مارس در بیش از یک دهه به بالاترین میزان خود رسید. و گزارش درآمدهای اکتیویژن و EA روز دوشنبه حاکی از آن است.
EA درآمد خود را به ازای هر سهم 1.31 دلار در هر سهم منتشر کرد و تخفیف های آن را برای 97 سنت در هر سهم با رزرو خالص 1.21 میلیارد دلار درآورد.

را ببینید همچنین

WHO می گوید بازی های ویدئویی می توانند به مبارزه با گسترش coronavirus کمک کنند

همه گیر کروناویروس همه جنبه های زندگی روزمره را افزایش داده است …

این شرکت گفت که درآمد EA از خدمات زنده در سه ماهه 832 میلیون دلار بوده است که نسبت به سال گذشته حدود 17 درصد افزایش یافته است. شرکت اکتیویژن برای هر سهم از 76 سنت سود تعدیل کرده است ، و تخمین زده می شود 38 سنت در ازای خالص 1.52 میلیارد دلار در مقایسه با پیش بینی 1.32 میلیارد دلار باشد.
اما پیش بینی مالی 2021 EA از بخشی از نگرانی هایش در مورد ورزش های زنده ، كمتر از انتظارات تحلیلگر بود ، در حالی كه Activision پیش بینی كرده است كه درآمد خود را در سال 2020 تعدیل كند ، زیرا گیمرهای قرنطینه شده به نسخه های جدید خود رسیدند.
مایکل پاچر ، تحلیلگر Wedbush توضیح داد: بسیاری از تحلیلگران انتظار داشتند که سفارشات طولانی در منزل باعث افزایش فروش و جذب کاربر برای بازی های ویدئویی در همه سیستم عامل ها و بدون تفاوت در انتشار نسخه های اخیر شرکت ها شود.
پاچر توضیح داد: “من فکر می کنم خیابان اینگونه دریافت نمی کند که اکتیویژن بازی های جدیدی داشته باشد و EA نیز ندارد.” “اکتیویژن زمان راه اندازی بسیار خوبی داشت” Call of Duty: Mobile “در ماه اکتبر و” Warzone “در ماه مارس.”
به اشتراک بگذارید: Facebook a > Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp Email کپی کنید