HBO Max ، جریان اصلی مهم خدمات ارائه شده هفته گذشته توسط WarnerMedia ، به گفته یکی از متخصصان صنعت ، به احتمال زیاد نمی تواند این شرکت را به صدر صنعت جریان هدایت کند.
ویجی جیانت ، تحلیلگر Evercore ISI ، درباره خدمات ارائه شده در 27 ماه مه گفت: “HBO Max یک تغییر دهنده بازی برای AT&T نیست”.
HBO Max ، که شامل اصلی محتوا و همچنین فیلم ها و نمایش ها از HBO ، Cartoon Network و Turner Classic Movies ، پیشنهاد WarnerMedia برای رقابت با غول های جریان مانند Netflix ، Disney + ، Hulu و Amazon Prime Video است.
اما خدمات 14.99 $ ماهانه بدون برخی از مطالبی که در اوایل سال تبلیغ کرده بود ، راه اندازی شد ، از جمله “شوالیه تاریک” ، “13 رفتن به 30” ، “ماتریکس” و “هابیت: ویرانی اسماگ” و همچنین توزیع توزیع کمتر از حد انتظار است.
در حالی که HBO Max در رسانه های دیجیتال مانند YouTube و Apple TV و همچنین توزیع کننده هایی مانند Charter و Verizon در دسترس است ، این شرکت بدون ایجاد توافقی با Comcast ، توزیع کننده شماره یک کابل در ایالات متحده ، راه اندازی شد.
ساعت قبل از راه اندازی ، AT&T با Comcast به توافق رسیدند ، اما با ناراحتی تحلیلگران ، نتوانست به توافق با سیستم عامل های Roku و Amazon Fire که بیش از دو سوم از جریان ایالات متحده رسیده اند برسد. بازار.
جیانت Evercore گفت ، “دشواری” در مذاکرات بین HBO Max و توزیع کنندگان به دلیل اختلاف نظرها قیمت گذاری شد و نام تجاری را گیج می کند .
در حال حاضر AT&T HBO را با همان قیمت HBO Max ارائه می دهد ، که تقریباً دو برابر محتوای آن است. به گفته تحلیلگر ، توزیع کنندگان می گویند چون هردو خدمات همان قیمت را دارند ، کالایی که در حال حاضر می فروشند ، یعنی HBO را کاهش می دهد. وی توضیح داد که توزیع کنندگان می خواهند AT&T قیمت HBO را کاهش دهند یا به مشتریان اجازه دهند به صورت رایگان به HBO Max ارتقاء دهند. وی خاطرنشان كرد: این امر باعث شفافیت قیمت و همچنین شفافیت برندینگ می شود ، وی ضمن اشاره به راه اندازی موفقیت آمیز سرویس پخش جریانی دیزنی در نوامبر گذشته.
“راه اندازی HBO Max تاکنون به دلیل عوامل مختلفی از جمله سردرگمی برندینگ ، عدم اطمینان در مورد نحوه دریافت محصول و محدودیت هایی در مورد چگونگی مصرف کنندگان در واقع مشاهده محصول ، به مراتب کمتر از راه اندازی دیزنی + صاف نبوده است. به ویژه در تلویزیون ، “او گفت ، قبل از روی آوردن به مثبت. “با این گفته ، ما معتقدیم HBO Max محصولی مناسب است ، با یک ترکیب بندی قوی از محتوا ، یک رابط کاربری محکم (اما به ویژه متمایز) و پشتیبانی از یک مارک بسیار مورد توجه.”
به اشتراک بگذارید: Facebook > Twitter
صفحه تلنگر
WhatsApp ایمیل a > کپی