داده های جدید نشان می دهد که نسخه اخیر بودجه جدید آیفون اپل به پیشرفت تجارت مشروب غول فناوری در چین کمک کرده است.
به نقل از داده های بدست آمده توسط CNBC از شرکت تحقیقات بازار CINNO Research. p >
به گفته این شرکت ، iPhone SE – که اپل از اواسط ماه آوریل اعلام کرد و با قیمتی بیش از 450 دلار در چین شروع شد – تقریباً یک چهارم از فروش ماه را به رغم اینکه فقط به مدت دو هفته در فروشگاه ها بود ، به خود اختصاص داد.
فروش آیفون اپل در چین در ماه فوریه 60 درصد کاهش یافت وقتی که مجبور شد تمام فروشگاه های خود را در آنجا ببندد.
ممکن است این شرکت همچنان یک جاده چالش برانگیز را در پیش بگیرد ، زیرا فشارهای اقتصادی ناشی از فشار همه گیر کیف های چینی و اپل مجبور به رقابت با خط گسترده ای از تلفن های ارزان چینی است.
ویل وون ، محقق آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین به CNBC گفت: “کاربران قبلاً احتمالاً اپل را خریداری کرده اند اما اکنون ممکن است هواوی را انتخاب کنند زیرا ممکن است تلفنی با قیمت ارزانتر و ویژگی های خوب دریافت کنند.”
محققان همچنین گفتند که ممکن است سهم بازار اپل در آینده نزدیک تا زمان انتشار آیفون 5G منتشر شود.
آیفون های بعدی شایعه شده که دارای 5G سخت افزار ، به شما امکان می دهد تلفن ها به شبکه ای دسترسی داشته باشند که نوید اینترنت سریعتر و زمان پاسخگویی سریعتر از LTE را داشته باشد.
ماه گذشته ، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل در حال افزایش تولید محصولات جدید برای تلفن های جدید است ، زیرا همه گیر کورو ویروس تضعیف تقاضای مصرف کنندگان جهانی و آچار را به سمت تولیدات خود در سراسر آسیا انداخت.
اپل به طور سنتی نیاز دارد مهندسین خود را از داخل دفاتر خود به کارخانه های خود در چین بفرستد تا طرح های منتهی به عرضه محصول نهایی شود. اما کروناویروس باعث شده است که اپل سفر کارمندان به کانون های بیماری ، از جمله چین را محدود کند.
سهام اپل صبح جمعه با 317.70 دلار صاف بود
به اشتراک بگذارید: Facebook > Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp ایمیل > کپی