به آن Netflix و “shill” گفته نمی شود.
بنا بر گزارش سرویس پخش جریان مبتنی بر اشتراك بینندگان را از بیش از نه روز آگهی تجاری در سال 2019 نجات داد ، مطابق با بررسی.com.com .
سایت سرگرمی محاسبه کرد که دو ساعت تجربه مشاهده بدون تبلیغات Netflix برابر است با کسری 36 دقیقه از تبلیغات روزانه که مخاطبان در معرض تماشای تلویزیون شبکه قرار بگیرند. این رقم به 219 ساعت تبلیغات در هر سال یا 9.1 روز تبلیغات است که سال گذشته بینندگان از تماشای آن صرف نظر کردند.
به این واقعیت توجه کنید که استفاده روزانه Netflix حداقل در طول coronavirus حداقل 30 دقیقه در بیننده شلیک کرده است قرنطینه ، و بازار سرگرمی آنلاین روزانه نه دقیقه تبلیغات اضافی را کاهش می دهد.
عدم وجود تبلیغات یکی از اصلی ترین دلایلی است که توده ها بطور فزاینده ای خدمات کابلی را برای اشتراك در نتفلیكس انجام می دهند ، این شركت در ماه آوریل گذشته دیزنی را بر حسب شركتی كه ارزش آن را كاهش داده است ، قرار داد. 2020 / digital / news / netflix-share-all-time-highs-disney-market-cap-1234581167 / “target =” _ blank “rel =” noopener “> گزارش های متنوع .
دیزنی سرویس پخش خود را ، دیزنی + ، در ماه نوامبر و هم اکنون راه اندازی کرد. / “target =” _ blank “rel =” noopener “> دارای 54.5 میلیون مشترک است. ماه گذشته ، Netflix به 182 میلیون مشترک در سرتاسر جهان.
علیرغم شبکه هایی که قول می دهند آگهی بلاک ساعت را کوتاه کنند ، تعداد تبلیغات تلویزیونی در حال افزایش است ، براساس تبلیغات لس آنجلس تایمز >
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp ایمیل کپی