اطلاعات بیشتر: h4>

بازی های ویدیویی
h3>

بازی ویدیویی با قرار دادن بازیکنان به جای پدر سیاه پوست به دنبال مبارزه با نژادپرستی است
h2>

طبق گزارشات ، GameStop جستجوی مدیر عامل جدید را آغاز می کند
h2>

بازی ویدیویی اصلی “Super Mario Bros.” با رکورد 660 هزار دلار فروخته شد
h2>

شخصیت بازی Iconic ‘Crash Bandicoot’ احیا mobile موبایل می شود
h2>

سازنده بازی های ویدئویی در پشت پرده های رایج محبوب “Final Fantasy” و “Kingdom Hearts” گزارش های فروش این محصول را در روز جمعه پس از آنکه پچ پچ قیمت سهام خود را به اوج رساند ، ساقط کرد.

شرکت غول بازی ژاپنی Square Enix سعی کرد شایعات را به دنبال یک گزارش بلومبرگ ژاپن که می گوید از خریداران بالقوه سود دریافت کرده است.

CFTN ، یک اخبار تخصصی است که بر ادغام و ادغام متمرکز است ، اولین بار گزارش داد پنجشنبه با استناد به دو بانکی که معاملات بازی دیجیتال را دنبال می کنند ، Square Enix در مورد یک معامله مورد استفاده قرار گرفته است.

اما شرکت مستقر در توکیو با صدور بیانیه ای روز جمعه قاطعانه گزارش ها را انكار كرد حتی در شرایطی كه این شایعات باعث افزایش 12 درصدی سهام آن به 6900 ین ژاپن (63.43 دلار) شد.

“اسکوئر انیکس” گفت: “ما فروش شرکت یا هیچ بخشی از مشاغل آن را در نظر نمی گیریم و از طرف شخص ثالث پیشنهادی برای خرید شرکت یا بخشی از مشاغل آن دریافت نکرده ایم.”

علی رغم انکار ، سهام شرکت اسکوئر انیکس در توکیو جمعه تا 7،100 ین جهش کرد ، نه چندان زیر قله 7،460 ین (68.58 دلار) که در سپتامبر گذشته رسیده بود.

افراد به عنوان شخصیت های انیمیشن بازی ویدیویی لباس می پوشند “Final Fantasy” در طی یک رویداد cosplay در بنگلور.

با ارزش بازار بیش از 800 میلیارد دلار ، Square Enix مسئول محبوب ترین عناوین بازی های ویدیویی جهان است ، از جمله مجموعه های “Tomb Raider” و “Dragon Quest” همراه با “Final Fantasy” و Disney- با مضمون “قلب های پادشاهی”.

شایعات فروش به دنبال یک سال آگهی برای صنعتی که شاهد افزایش علاقه به بازی در میان بیماری همه گیر ویروس کرونا بود ، به وجود آمد.

سال گذشته نیز در این بخش روابط عمده ای وجود داشت ، اخبار بلومبرگ اشاره کرد ، از جمله 7.5 میلیارد دلار تصاحب مایکروسافت ZeniMax Media ، شرکت مادر “Elder Scrolls” و ناشر “Fallout” Bethesda Softworks.

معاملات صنعت بازی “پس از رکورد حجم معاملات – هم تعداد معاملات و هم ارزش دلار – در سال 2020 قوی خواهد ماند ، با چندین سازنده بازی که ترازنامه غنی از پول نقد دارند ، اما احتمالاً هدف آنها توسعه دهندگان خصوصی کوچکتر و مخالف بزرگ است. ماتیو کانترمن ، تحلیلگر اطلاعات بلومبرگ به رسانه گفت.