T-Mobile یک مدار فیبر نوری را به دلیل قطع شبکه گسترده روز دوشنبه که باعث رتبه بندی مشتریان و باعث تحقیقات فدرال شد .
نویل ری ، رئیس فناوری حامل بی سیم ، روز سه شنبه در مورد علت عدم موفقیت برخی از تماس های صوتی و پیام های متنی به مدت تقریبا 13 ساعت فلج شد.
ری گفت: مهندسین T-Mobile قطع برق را در “خرابی مدار فیبر” مرتبط با یک شرکت ثالث در جنوب شرقی ردیابی کردند. وی گفت ، سیستم تهیه نسخه پشتیبان از مدار نیز ناکام ماند و منجر به افزایش ترافیک شد که از جنوب شرقی پخش می شود و شبکه متراکم که از تماس های صوتی آسیب دیده پشتیبانی می کند ، پخش شده است.
ری در بیانیه گفت: “من می خواهم شخصاً بخاطر هرگونه ناراحتی که دیروز ایجاد کردیم عذرخواهی کنم و از شما برای صبر و شکیبایی شما متشکرم.”
ری نام ارائه دهنده مسئولیت مدار خراب را نام نداد ، اما وی گفت T-Mobile در تلاش است تا “محافظت های اضافی دائمی” را به منظور جلوگیری از قطع آینده مانند “دوشنبه” اضافه کند. وی افزود که این شرکت همچنین در تلاش است تا بفهمد چه چیزی باعث خرابی اولیه بار اضافی اولیه شده است
بیانیه ری پس از آن اتفاق افتاد كه رییس كمسیون ارتباطات فدرال ، آجیت پای گفت كه آژانس وی در صورت ناامیدی مشتریان T-Mobile ، خاموشی را بررسی خواهد كرد ، كه برخی از آنها به توییتر رفت تا خواستار تخفیف یا اعتبار برای جبران این مزایا شوید.
T-Mobile در ماه آوریل ادغام 26 میلیارد دلاری خود را با Sprint به اتمام رساند ، که یک دادگاه فدرال با وجود نگرانی در مورد صدمه زدن به رقابت و افزایش قیمت برای مصرف کنندگان ، تصویب کرد. ری گفت مشتری در شبکه Sprint تحت تأثیر خاموشی روز دوشنبه قرار نگرفت و در طی آن اتصالات داده به عملکرد خود ادامه دادند.