شرط جهانی تصاویر برای انتشار فیلم بچه ها ” تور جهانی Trolls ” به طور مستقیم به سرویس های پخش ویدئو در طول قفل شدن کوروین ویروس باعث تعجب برانگیز – و این می تواند خبر بدی برای سینماها باشد.
ماه گذشته و در روزهای تعطیل سالن سینما ملت ، مدیران در پدر و مادر Universal Pictures Comcast با این تصمیم که آیا به تأخیر اکران تئاتر دنباله انیمیشن به نمایش در سال 2016 یا اینکه آن را در دسترس قرار داده است ، روبرو شدند. طبق گزارش روز سه شنبه ، مصرف کنندگان متصل به خانه بلافاصله ، مطابق با گزارش سه شنبه ، در وال استریت ژورنال .
اعدام تصمیم گرفتند فیلم موجود به عنوان یک اجاره دیجیتالی بر روی سیستم عامل هایی مانند Apple TV ، Google Play و Amazon Prime Video با قیمت 19.99 دلار است.
براساس این گزارش ، سه هفته بعد ، “تور جهانی ترولز” نزدیک به 100 میلیون دلار اجاره جمع آوری کرده است.

با توجه به نزدیک به 5 میلیون اجاره ، انتشار دیجیتال در سه هفته درآمد بیشتری را برای یونیورسال بدست آورده است تا آنجایی که “ترولز” اصلی در طول اجرای تئاتر پنج ماهه خود انجام داد ، به گفته یک منبع ناشناس به نقل از ژورنال در روز سه شنبه. p>
براساس این گزارش ، عملکرد فیلم “مدیران جهانی را متقاعد کرده است که انتشار دیجیتالی می تواند یک استراتژی برنده باشد” ، و ممکن است بعد از اتمام همه گیر ، نقش سینما ها را کاهش دهد.
از زمان شروع همه گیری ، اعدام های استودیویی به عنوان ابزاری برای تغییر نحوه انتشار فیلم ها توجه خود را به “Trolls” نشان داده اند.
سالهاست که استودیوها بیش از دو ماه قبل از اکران در خانه ، حتی در حالی که نتفلیکس بر قلمرو سرگرمی در خانه مسلط شده است ، درباره سینمای سینما در مورد نیازشان به نمایش فیلم منحصراً برای بیش از دو ماه نمایش داده اند. اما اکنون با بیش از 40،000 صفحه نمایش سینما کم رنگ شد در میان همه گیر ، استودیوها به دنبال فرصتی هستند تا زودتر فیلم در مقابل مصرف کنندگان در خانه بگیرند.
جف شل ، رئیس بخش والدین استودیوی فیلم NBCUniversal ، به ژورنال گفت: “نتایج مربوط به” تور جهانی ترولز “از انتظارات ما فراتر رفته و زنده بودن PVOD را نشان داده است. “به محض بازگشایی سالن های سینما ، ما انتظار داریم فیلم ها را در هر دو قالب پخش کنیم.”

یونیورسال گفت که تاکنون بیش از 77 میلیون دلار درآمد از “تور جهانی ترولز” کسب کرده است. براساس این گزارش ، این بدان معناست که “تور جهانی ترولز” از زمان انتشار ، حدود 95 میلیون دلار هزینه اجاره از نزدیک به 5 میلیون مشتری و براساس آمار درآمد از یک منبع ناشناس ایجاد کرده است. برای دستیابی به همین میزان درآمد در حین اجرای تئاتر ، نیاز به فروش باکس آفیس به 154 میلیون دلار است ، این همان چیزی است که فیلم اصلی “ترول ها” بدست آورده است.
یونیورسال اظهار داشت که مستقر خواهد کرد همان استراتژی انتشار در “جزیره پادشاه استاتن” ، یک کمدی جدید به کارگردانی جود آپاتو که قرار بود در تاریخ 19 ژوئن به سینماها بیاید.
در مارس ، Universal چهار فیلم دیگر را با هزینه اجاره 20 دلار به سکوهای دیجیتال تحویل داد: سالهای بسته شدن تئاترها: “مرد نامرئی” ، “شکار” ، “اما” و “هرگز به ندرت گاهی اوقات”. ژورنال می گوید ، این چهار فیلم تاکنون حدود 60 میلیون دلار اجاره به دست آورده اند ، و حدود 48 میلیون دلار به Universal بازگردانده شده اند.
برادران وارنر رقیب AT & T ، نشانه هایی از Universal Pictures در دست گرفته است و لرزش بچه های آینده” Scoob! ” مستقیم به دیجیتال در 15 مه ، روزی که به سینماها زده می شود ، با قیمت 19.99 دلار برای اجاره یا 24.99 دلار برای خرید .
برادران وارنر این فیلم را در سرویس پخش جدید شرکت مادر خود HBO Max ، که در تاریخ 27 ماه مه با قیمت 14.99 دلار در ماه و پس از انتشار دیجیتالی آغاز به کار خواهد کرد. HBO Max همچنین حق رونمایی از کمدی آینده Seth Rogen را با عنوان “یک ترشی آمریکایی” خریداری کرد که در اواخر سال جاری توسط سونی پیکچرز سرانجام برای اکران در سینماها قرار گرفت.
هنوز هم بیشترین موارد به تعویق انداختن بالاترین فیلم های ناخوشایند خود می پردازند برای گیشه. مورد در مورد: ماه گذشته ، تصاویر جهانی نسخه را تحت فشار قرار دادند / a از محبوبیت خود برای پخش در فیلم “Fast & Furious 9” تا یک سال استفاده کرد.
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp ایمیل span > کپی