Tyson Foods ، یکی از بزرگترین شرکت های فرآوری گوشت در جهان ، این هفته اعلام کرد که این شرکت در میان همه گیری های کرونوی ویروس مداوم ، قیمت محصولات گاو منتخب را کاهش می دهد.
اطلاعیه آنها به شرح زیر است قیمت های مواد غذایی در سراسر ایالات متحده همچنان صعود می کنند ، با افزایش 2.6 درصد از از مارس تا آوریل.
Tyson Foods گفت تخفیف ها برای کمک به “نگه داشتن گوشت گاو در میزهای خانواده” طراحی شده است زیرا این شرکت از تعطیلی موقت چندین دستگاه خود به دلیل شیوع کروناویروس یا کمبود کارکنان ناشی از بیماری همه گیر بهبود می یابد. برای این منظور ، این شرکت قیمت های کباب چاک و گرد ، محصولات گوشت گاو زمینی و سینی های گوشت را کاهش می دهد که برخی از آنها تا 20 یا 30 درصد تخفیف می گیرند.
تایپون فودز تأیید کرد: تخفیف ها “برای بقیه هفته” تأثیر خواهند داشت.
“همه گیری های مداوم باعث اختلال در سیستم غذایی شده است. این بیانیه ای است که توسط Tyson Foods به اشتراک گذاشته شده است ، برای عملیات ما ، بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان ما ، چالش هایی ایجاد کرده است. “این زمان های بی سابقه ای هستند و اگرچه دشوار بوده اند ، تایسون معتقد است که آینده روشن است.”
در بیانیه تایسون ، این شرکت ادعا کرده است که این تصمیم نه تنها برای مصرف کننده بلکه برای افرادی که در زنجیره تأمین و صنعت گاو کار می کنند ، سود می برد ، که هر دو در ماه های اخیر با مشکلاتی روبرو بودند.
“ما معتقدیم كه این اقدام بخش های دیگری از زنجیره تأمین را نیز شامل می شود ، از جمله دامداران از آنجا كه هدف این است كه به حفظ مصرف گوشت گاو كمك كنیم زیرا گیاهان ما به سطوح عادی تر تولید و كار از طریق باقیمانده گاو موجود ، Tyson Foods نوشت. ”
“این اقدام یکی از موارد بسیاری است که تایسون برای حمایت از مشتریان ، مصرف کنندگان و جوامع خود در طول این بحران بی سابقه اقدام می کند.”
طی چند هفته گذشته ، امکانات Tyson Foods در سرتاسر کشور مجبور شده بود به دنبال مسائل مربوط به COVID-19 موقتاً تعطیل شود ، و باعث شد رئیس هیئت مدیره جان H. تایسون از تبلیغات تمام صفحه در نیویورک تایمز ، واشنگتن پست استفاده کند. و Arkansas Democrat-Gazette برای تشریح پاسخ این شرکت به بحران سلامت کرونوی ویروس. وی همچنین اظهار داشت که بسته شدن بیشتر – نه تنها از امکانات Tyson Foods بلکه امکانات رقیبان – فشار بیشتری را برای تأمین مواد غذایی کشور ایجاد می کند.

در ماه مه ، دفتر آمار کار بیشتر تأیید کرد که قیمت کلی کالاهای مواد غذایی در ایالات متحده در ماه آوریل 2.6 درصد افزایش یافته است ، و به طور موقت از فوریه 1974 بزرگترین افزایش قیمت را از یک ماه به ماه دیگر تبدیل کرده است. قیمت های محصولات گوشتی به تنهایی در همان ماه 4.3 درصد افزایش یافت.
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp ایمیل کپی کنید