غول محصولات Consumer Unilever گفت: پنجشنبه ، این کشور هدف “چشمگیر تر زیبایی از زیبایی” را در محصولات مراقبت از پوست خود دارد و کلماتی از قبیل “عادلانه” ، “سفید” و “سبک” را از محصولات خود حذف خواهد کرد ، حرکتی که در میان بحث و گفتگوی شدید جهانی درباره نژاد ناشی از جنبش Black Lives Matter .
به عنوان بخشی از تغییر ، یونیلور در ماه های آینده نام محصول “Fair & Lovely” خود را که برای روشنایی پوست استفاده می شود و در آسیا به فروش می رسد ، تغییر خواهد داد.
سانی جین ، رئیس زیبایی و مراقبت شخصی یونیلیور ، گفت: “ما کاملاً متعهد هستیم که یک سبد جهانی از مارک های مراقبت از پوست داشته باشیم که شامل همه تن ها باشد ، و از تنوع بیشتر زیبایی مراقبت می کند.” “ما می دانیم که استفاده از کلمات” عادلانه “،” سفید “و” نور “ایده آل زیبایی را پیشنهاد می کند که فکر نمی کنیم درست باشد ، و ما می خواهیم به این موضوع بپردازیم.”
در بیانیه هندوستان Unilever Limited آمده است که این تغییر شامل حذف کلمه “عادلانه” است. این گفته است که نام جدیدی در انتظار تصویب مقررات است.
یونیلور گفت که دامنه Fair & Lovely آن “هرگز محصولی سفید کننده پوست نبوده و نیست.” گفت شرکت جهانی مصرف کننده تبلیغات آن برای محصولات Fair & Lovely از سال 2014 تغییر کرده است.
“در سال 2019 ، ما این تکامل را در بسته Fair & Lovely در هند منعکس کردیم ، و برداشتهای قبل و بعد و راهنمای سایه را حذف کردیم که می تواند نشان دهنده تحول باشد. و ما تمام ارتباطات مزایای محصول را به سمت درخشش ، حتی تون ، شفافیت پوست و درخشندگی پیشرفت کرده ایم. “